sunday supreme

gårdagen var verkligen den slappaste jag varit me om på länge.. jag sov åt åt sov och åt o sov och åt haha!!! sedan hyrde jag o johanna film o kolla på den sen gick vi hem till mig och såg på 28 veckor senare! som vi inte ens kunde se klart på för den va så hiiiimmmla läskig! helt sjukt.

idag spelade jag match i Kinna... vi förlorade igen! bärjar bli en rutin nu men ja ser det faktiskt som en seger eftersom vi bara förlorade med 8 poäng... vi brukar alltså loosa med typ jaa 40-100 poäng! så de va grymt bra match endå...
sedan kom jag hem hoppa in i duschen o sedan iväg till stan me anna och jesper! vi kolalde på jacka till annsi! o sedan åt vi på café vanilj och sedan på super sushi! :D nu ska jag alldeles snart springa in till Claudio min morbror som fyller år... lite trött på alla släktkalas nu men nu e de bara 1 kvar den 15 december ! Michaela 21 :D wooohoo!

sen kommer lite bilder från i fredags...!
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0