Saturday

igår bar det av till Lovisa efter släktkalas hemma hos mig.... hos lovisa fisa var det en massa goa människor, vi hade jävla roligt dock varade de ju inte så länge :P trots att alla hade åkt vid 2... somnade vi inte för en kl. jaaa kanske 5 halv 6? vet ni varför? hmmm.... johanna har inte med saken att göra i alla fall.. så imorse satt jag och johanna där bakis så in i bomben på väg hem, (på något sätt kände vi igen den situationen) haha!
när jag kom hem idag hade mamma o pappa fått nåot flipp ochbörjat ränsa hela källan! så självklart var ja tvungen att hjälpa till där och nu sitter jag här. så himmla trött och grymt hungrig! men endå måste ja ut o härja sedan!
middag hos johanna kl. 6 sen en sväng in till stan och kanske glänsa lite me alla kändisar som är i Götet idag! Bill Gates vän ska gista sig med en 32 år yngre göteborska :D
nu ska jag gå o sova middag en timma eller två :D vi hörs!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0