OHH VASASTAAAN!

Idag den 26 oktober var det dags för den årliga matchen mellan Sjölins eller vittra vasastan som de numera heter och Samskolan! vilken jävla höjdare! vi var där ganska tidigt för att ta bra platser.. dock fanns de ju ingen läktare i Wallenstamshallen så vi intog våra platser vid en stor låda eller vad man ska säga! vi såg allt folk bara strömma in och redan då började alla tagga! samskolan hade ett cheerleading lag som förlöjljades av sköna sara wilner som var klädd i kanindräkt.. hon hoppade runt där när dom körde sin moves och inte nog me det kom nåra sjölinsare in i mongokläder och åkte runt o förstörde på sams uppvärmning.. klockrent!
men i alla fall matchen satte igång och ett mål blev det till sam men självklart tog vi igen det mycket på grund av våran grymma klack! jag , johanna och anna skrek hos hesa må ja säga! jag var tvungen att gå fem min innan slutet men då stog det i alla fall 4-3 till Sjöllan :D såå jag hoppas att de vann, måste ringa någon o fråga!
ibland kan jag känna att jag ångrar mitt skolval när det e mycket plugg och så men endå vilken jävla stämning vi har :D
tom rektorn hade taggartal imorse ! hahah

jaja, nu är det inte långt kvar till julafton.... det är helt sjukt. känns som sommaren var här igår! :/ men nu är julafton redan ett faktum och massa julklappar måste köpas o grejer ! men innan det ska jag först och främst gå på de årliga julbordet med familjen Salvemini och så ska jag gå på peter jöbacks julkonsert med jesper och hans familj :) världens underbaraste! så detta kommer nog bli en kanon jul om jag ska vara helt ärlig!

igår var jag, anna och jesper och gymma! sheet asså, träningsverken idag e sjuk! så om två timmar ska ja iväg på basket träninign och imorgon bitti kl 07.00 blir det poweryoga haha!
om jag kommer orka det i frågan men jag måste.. på eftermiddagen ska jag och johanna gå ut och äta och sedan förhandsvisning på ngn ny film var den nu hette! mkt hurtigt!

nu hade jag tänkt att lägga in lite bilder från helgen mm men jag känner att jag somnar över tangentbordet vilken sekund som helst... så en liten nappie innan träningen blir det nu!

see you later!




det blev några ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0