Mr Brightside

senaste veckorna har allting varit lite stojjigt men nu äntligen är jag på rätt spår igen ! känns grymt skönt!
jag har börjat tänka positivt och min otroliga prestaionsångest är borta! eller kanske inte helt borta men jag har i alla fall bestämt mig för att jobba bort den! min tränare ringde mig idag och förklarade för mig att vad jag håller på, Bartech han e så underbar! från början orkade ja inte med han men nu jag lovar, han är världens bästa tränare!

Tiden går fort nu och snaart är det jul! jag räknade ut att det snart är 6 månader sedan vi slutade på kära gammla Ugglumskolan! och så mycket som har förändrats egentligen !
aldrig någonsin har jag aft så här  mycket kompisar som jag verkligen tycker om och längtar efter :D aldrig någonsin har jag längtat efter att gå till skolan bara för att träffa alla dessa goingar :D lovisa, nicco, felippa, kajsa, jesper, sofia, jesper, jesper, filip, fredrik, johannes, hanna, sofia, bea, moa, emma och självklart JOHANNA, ANNA OCH FRIDIS! kanoners!
inte bara gymnasiet har blivit en förändring min alldels underbara granne olivia har vaknat till liv igen =) och MOA jag saknar dig heela tiden och hon finns där vad som än händer ! :) dessutom saknar jag Andrea nere i helsingborg ! snart blir de utflykt dit också :)

min jesper :)            hanna och jag :)  



Idag var jag på stan med sofia och lovisa, vi tjutta på som vanligt och sedan gick vi och köpte kladdkaka och världens största cocobollar på café vasa såklart :D jättebra, för nästa vecka ska jag och Lovsia visa upp julens underkläder på eva nette HAHAH! ett stort skämt men vi löser det !
imorgon är det fredag och jag ska endast ta de lugnt, först ska jag, anna och johanna åka ochs imma och basta och gotta oss! sedan blir de hem till jeppe ! på lördag ska ja städa och hjälpa farfar att duka upp inför middagen på söndag! stackars han med sitt onda knä :( på söndag blir det match!! bartech sa till mig.. sarah vill du spela ? ja, bra ta me dräkten så kör vi ! medans sven min andra tränare sa finns de plats får du spela ! woho, nu börjas det! hur kunde jag sluta! velig det vet jag att är och kommer nog alltid att vara tyvärr men nu ska de bli andra bullar !

nu börjar också alla födelsedagar ramla in, tis: frida, Tors; mamma, 21: daniel 19: caggo och Oskar 9: angela 15 dec: mickis ! harregudsan!

jaja, nu ska ja städa lite på mitt rum och dunka lite queen i lurarna så jag inte somnar som jag gjorde igår :P

arriverderci


Kommentarer
Postat av: Olivia

jag har vaknat till liv!!! haha, du e grym sarah

2008-11-06 @ 21:25:02
URL: http://oliviaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0