Lördag!

Igår var en fruktansvärt oplanerad kväll men den slutade faktiskt riktigt bra tycker jag i alla fall. först åkte jag och tjejerna in till stan där vi träffade jesper, anton, jerrik och marcus. alla var råtaggade men vi hittade inget lockande att göra.
jag blev jätte taggad för att gå ut när vi träffade hela grundsundsgänget typ , eller Maja och kent :)  ohh vad jag saknar grundsund och sommaren alltså det är helt sjukt, då snckar vi pent subb :D ! men så blev de inte...

så vi åkte hem till Jepser och förkröka lite sen åkte vi till Torslanda, av alla ställen... kvällen kändes mest som den gick ut på att åka buss men jag hade jävla roligt endå, kan bero på att alla var vi ganska så dragna! :P
så vakande jag kl halv 2 idag, bakis men ganska pigg endå:) tillräckligt pigg att jag kunde ringa min tränare och säga att jag inte kunde spela matchen i Sätila idag :P

Några bilder från gårdagen!



Johanna darling, söt som socker!       Jerrick och anton var på G!


så jag tog med daniel ut på en promenad och vi slutade på skolgården där vi spela basket mot varandra! idag ska jag dessutom passa min kärebror... vi ska äta tacos och baka lussebullar :D till hjälp får vi tre glada själar, Anna, Fredrik och jepser ! haha klockrent. mitt hus kommer bli ett enda kaos!
mysigt endå :)

Commes des Garcons
Jag satt just och kolla på den nya kollektionen som släpptes på H&M i torsdags.. denna gången var samarbetet med Comme des Garcons. jag måste säga att kollektionen var hemsk! om man jämför med tidigare, tex Lagerfelt och Roberto Cavalli... jag hittade inget som jag ens tyckte var någolunda fint !



Nu ska jag kila ner och handla och fixa en plattång till mammsen som ska på DansDax på scandinavium idag me deras vänner :D haha mamma o pappa ska dansa buss till Eloise o grejer, ja skrattar ihjäl mig... men magnus Carlsson är där, min och mammas favorit, ska spela med sitt gamla band Barbados i kväll! Roooosaliiittaaaa! (L)


Ha en trevlig kväll :) pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0