Lazy sunday!

gårdagen var riktigt mysig faktiskt :D anna, johanna, fredrik , jesper, jessica och daniel var här... jag lagade middag haha, som dock blev lite misslyckad men det tog vi igen senare då vi brände en plåt med lussebullar :P men en plåt klarade sig och ohh så gott det var ! sedan hyrde vi film och myste ! det var en riktigt trevlig kväll faktiskt !

Nu sitter jag här efter en förvånansvärst händelserik dag tillsamans med mina älsklingar :D imorse gick jag faktiskt upp ganska tidigt , pappa som var bakis gjorde min dag , så klockren! jag åkte in till stan och träffade jesper, vi gick runt och kollade efter skor till mig, så efter typ tio affärer orkade vi inte mer... då kom anna och fredrik och vi gick och åt pizza och kebab på kungsport! där satt vi och tjöta en stund sedan tog vi en chai på EP!
sedan lämnade grabbarna oss för en anledning jag inte tänker nämna! haha fy skääms!
jag och anna åkte hem och skulle plugga men de blev inget av det.... :P sedan åt jag middag me pappsen och daniel !
sen blev de en promenad me olivia! haha vi pratade om allt möjligt, killar, fester, kläder, husdjur och ajaxmördare! :D
så klockren tjej!
lite senare gick jag och anna och handlade och pratade lite! och nu sitter jag här lyssnar på musik emd bryan adams! kan vara den bästa baladlåtskrivaren ever!
imorgon vill jag klippa mig och jag funderar faktiskt på att klippa de ganska kort, inte jättekort men typ till axlarna, vill göra ngt nytt nu !

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 1 2 3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24


Nu är det inte många dagar kvar till julafton, alltså det känns som de var igår det var sommar! den här terminen har gått så fort så jag förstår inte vart alla dagarna tagit vägen, men jag antar att det stämmer att "tiden går snabbt när man har roligt" och roligt är bara förnamnet av vad jag har haft dessa månaderna!
på mn önskelista i år står en kamera och en rosa skidjacka :D
så jag hoppas verkigen på det men man vet aldrig när min kära pappa är i farten han kan hitta på dem konstigaste sakerna!

den här veckan tror jag att de händer ganska mycket! eftersom förra veckan var pluggfri så komemr vi antagligen bombaderas nu!
Mån: engelska läxförhör, italienska läxa, klippning, träning,
Tis: matteläxa, gymma
Ons: seminarium segregering, inlämning segregering, iup-samtal, träning
Tors: träning
Fre: daniel 11 år :D

jaja, nu ska ja bege mig.. plugga lite engelska hade ju varit bra !

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0