Friday ones again

så ja... denna dagen har bara varit kli i under fötterna så att säga... nu e kvällen här och det är fredag... min lillebror danny fyller 11 år idag! så självklart ska vi fira han men hela tjocka släkten... sen ska jag förhoppningsvis iväg till lovisa fisa! får ja nu inte detta så döör jag! för imorgon ska jag vara hemma hela dagen och på söndag har jag match kl 08.00 i Kinna! dööööööh!

nu sitter jag här med min nya korta frisyr dessutom, och allt känns så mycket bättre. kläderna sitter snyggare och sminket ser bättre ut och gladare är jag :D nu har jag o farsan gjrot mat och städat iordning så snart börjar väl kusiner o mormor o allt droppa in! alltid lika garrrt!
nästa vecka ska jag köpa stövlar och jeans! men ja vet inte viiiilka! jag får panik! men ja ska kolla runt lite så löser det laaa sig :D

nu ska jag kila ner o göra iordning mig! idag blir det en svart klänning med svarta pumps och sotade ögon! - för ovanlighetens skull! ;)

ha en trevlig kväll! sup hårte och rocke fårte !
love, sarah!




Här har vi han, min lilla prins idag 11 år :D grattis!


Kommentarer
Postat av: Olivia

så du har klippt det nu?! guud va kul, hoppas det blev bra :D Du skulle ju vara snygg i vilken frisyr som helst så ;)

2008-11-22 @ 00:53:26
URL: http://oliviaaeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaa, de e jätte kort :D du får se det imon eller ngt :D tack gummsan :D puss

2008-11-22 @ 15:01:56
Postat av: :D:D

tuo fratello..che tipo!!

2008-12-08 @ 19:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0