Frida du är min bästa vän!

Gårdagen var full av äventyr därför hann jag inte berätta om denna underbara dag :D dagen gick ut på FRIDAS FÖDELSEDAG!
till råga på allt så blev det en riktig SWEET 16 -  precis som vi hade planerat!
hon fick gå runt med en skylt hela dagen i skolan där de stod massa pinsamma grejer , men självklart såg inte pojken som vi skulle se den :) de löste vi sedan då alla tjejrna satt på café vasa! jag lovade att inte berätta för mycket detaljer , men de slutade med att 10 förväntansfulla och galet nervösa tjejer sprang som galningar upp på vasa och mötte en superglad födelsedagstjej som precis hade fått sin dream boy från två år tillbaka :D tårar, skratt och gapskratt blandat med ännu mer tårar :D harregud, va roligt... vi fick också emd hela spårvagnen i jamå hon leva :D och sedan bar det hem till johanna där frdas present väntade! 2 guldfiskar :D SOFOJOA och SUSHI 2 :D
en mer perfekt dag får man leta efter!

Jag och frida :) twins and best friends (L)



jaja, dagarna går och imorgon fyller min mammut år ! 42 bast oh harregud :D
de enda jag vil ha just nu är utlandssemester! jag orkar inte me detta störande regn som smätter i ansiktet dagarna i ända... om de blir ngn sån får vi väl se men annars ser jag fram emot italien resan 09!
sitta och steka på afterskin och dansa järnet på borden i pjäxor o hela faderullan :D  de kommer bli så sjukt kul, ni anar inte :D

Brellan i backen ! se upp för dårarna !

nää nu är jag så trötttt! mycket i skolan imorgon igen men jaja :)
sleep tight and dont let the bedbugs bite!

kyss

Kommentarer
Postat av: Frida

Måste verkligen säga, att ni gjorde min födelsedag till en sådan underbar vilket ni alltid gör, vilket ni även gör alla dagar till de underbaraste! ville bara säga tack för allt ! kisskisskiss

2008-11-13 @ 20:40:07
Postat av: Anonym

jag älskar denna bloggen över allt annat

2008-11-22 @ 02:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0