wednesday

idag har verkligen varit en galen dag! tur att ja drog mig upp där ur sängen kl 8.15 i morse .. jag ville verkligen ligga kvar! men i alla fall.. så började vi med svenska .. ganska roligt ämnde dock vi ska jobba med nu, om oss 90-talister! sen var det case och sedan bar det iväg till ruddalen för att åka skridskor! de va så sjuuukt kul ! larsson gänget kan ju vara det bäst ever! så klockrena allihopa! sedan åkte jag me karre och anna till frölunda torg, ja har aldrig varit där innan så de va lite rundtur från karre där ;) hahaha som sagt så får man inte en lugn stund me dessa brudar.. sedan bar de in till stan för att träffa pappa , och sedan hem igen!
nu sitter ja här , råkall efter en lång "promenad" med olivis, som berätta om sin nya klänning hon sytt o om julfest o grejer i mon då blir man lite avis faktiskt.. men denna helgen blir det inget sånt sjaffs för mig, utan ja ska till landet heela helgen! :(


bambu på hal is? nejnej!!





Gullisarna



nu är ja så trött så jag dör men vad var det ja sa ? johanna har nu tvingat mig ut med henne! ohhhhh!

men jaja, vad gör man inte för sin älskade vän? haha


got natt och sov gott !

nu är det snart jul by the way, och snacka om att a blev besviken av årets julkalender :( ja vill lassemaja eller bäst av alla mysteriet på greveholm! :D


adiós!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0