monday

Idag var det tillbaka till skolan igen! dagen gick hyffsat fort men endå långsamt med tanke på hur sjukt trött jag var ! jag och johanna tog en sväng på stan på rasten och kollade in lite julklappar! jag kan ju tyvärr inte nämna ngt här:D men men... efer skolan åkte jag och johanna hem till henne, vi åt hennes farmors kända julbröd med massa ost och så såg vi på Pretty woman :D våran favorit film(L) men johanna somnade självklart.. väldigt mysigt.. så jag låg där och grät till hennes sjukt höööööga snarkningar! hon vakande lagom till min favorit låt med roxette i slutet - it must have been love, då är man såld!

jaja, så nu är det dags att bege sig till träningen snart! orkar verkligen inte ! börjar få ont i halsen med :S hoppas inte detta fortsätter nu, för att på torsdag är det dags! jag, lovisa och frida ska gå modeller på herrarnas kväll för affären Eva Nette! hahaha det ska faktiskt bli riktigt kul, vi får göra soldusch och grejer nu innan också! wiiie
inte så att det kommer bli någon Victoria secret show men det kommer nog bli coolt i alla fall med våra ängla vingar och svarta spets kriationer! :D
  jag måste bara säga, jag läste precis att det kommer en Step up 3 ! jaa blev helt överlycklig.. den kommer ut ngn gång under 2009, kanonbäst !
dessutom har Vi hade i alla fall tur med vädret ll premiär denna veckan, måste gå och ses!
nu ska jag kila iväg , vi höres senare! puss och kram




här har vi riktiga pinglor däremot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0