decembernatt

nu är det snart julafton och här sitter jag emd nybakat julgodis och inte nog med det ökade stämningen ännu mer med fredagens julkonsert på scandinavium med jesper och hans underbara familj :) underhållningen stor Peter Jöback för, jag vet att många säkert tänker - oh , inte den gnällspiken! men han var riktigt över mina förväntningar och han fick till och med en femma i GP igår :) man märkte verkligen vilken bra musikalartist han är, när han körde ett helt disneymedley :)
tanken var att vi skulle till launge sedan men vi gick hem istället och hyrde film och köpte chips :D de slutade dock med att jag låg helt ensam och kollade på Arkiv X , hur läskigt som helst, eftersom jesper somnade så gottit! :D


dagens roligaste och läskigaste måste varit: SARAH HAR VARIT UTE OCH ÖVNINGSKÖRT! och de ska gudarna veta, jag har suttit i en bil en gång tidigare och de märktes , harregud vad jag och mamma skrattade! samtidigt var de en lastbils chaffis som satt och väntade på ngt i industriområdet som höll på att skratta ihjäl dig :P tack lixom! ja gjode inte många kärringstop faktiskt, det där med koppling och växling är svårt :P

nu sitter jag och laddar ner musik, lagligt givetvis :P beyonces nya albu är verkligen sjukt bra, min favorit är Ave maria i en ny riktigt bra veriation. även Duffy och självklart jag kommer hem igen till jul skivan med jöback!

imorgon är det dags för Vittra Vasastans Luciatåg ! hiss eller diss är frågan? jag tror det komemr bli väldigt fint och simpelt :)

nu klicka dettill i mobben och jag ska springa ut till anna en liten stund :D berätta m gårdagen, vi var ute och träffade hela élelr nästan hela grundsundgänget, det var jättekul att se dom små liven igen, och vi insåg nu att vi saknar det så mkt :D skärpning på att inte besöka dom säger jag abra :D

harregud jag har helt glömt av att säga att i torsdags small det, underklädsvisning på Viktoria, i Gbg! det var en upplevelese! berättar mer en anna gång !

ci vidiamo doppo !
arriverderci amici!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0