Bouna zera!

nu var det ett himla tag sedan jag satt här och skrev,jag är ledsen men jag har haft så mycket att göra... skolan är just nu ganska chill, mycket pga att jag hinner med så mycket i skolan :D
denna helgen var helt galen måste jag bara säga! Anna nordling fyllde år och vi var och firade henne ute i Sisjön... om det gick bra,det är det nog inte många som kommer ihåg haha!

just nu sitter jag i skolan, medans nicco skriver klart något religionsarbete... jag väntar på anna för att vi ska åka och träna spinning på sportlife! sedan ska jag hem till jeppe !

här kommer lite gaalna bilder från i lördags!:

det började bra...?

sara och emma :D

Fiffi och Kiana var på G!

Karre kan ju nog varit vildast!

dancing queens till mamma mia och lay all your love on me !:P

det går bra nu!
hahaha


jaja, nu ska jag snart iuväg o träna :D see you later!
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0