2:a advent

Nu går tiden allt fort, om några dagar kommer tomten knackandes på dörren... ledsen at tjag är lite dålig med uppdateringen men men....
denna helgen har jag spenderat på mitt sommarställe med familjen och min mammas släkt :) vi var uppe redan vid 4 tiden på fredag, så vi gjorde hela hust julfint för första gången (eftersom det är nybyggt).. oh va de blev mysigt!! sedan lagade vi en jättego vintergryta och så åt vi nät kusinerna senare kom upp!
i går skulle mor o far o alla dom iväg på julbord så ja, mickis, robert och coffe var kvar hemma ! vi bakade lussebullar och pepparkakor! sedan blev det dags för Guitar hero på helvägg i vardagsrummet... det va sjukt kul, o ja har blviit så mkt bättre! ;) vid fem tidfen vr de helt kolsvart och då såg vi dom andra komma vandrandes med facklor i skoogen, mysigt :D då var det dags för glögg och bartömning upps hos våra galna grannar :D vi var inte kvar där så länge utan förflyttade oss ner till robban där vi spelade kampen mellan könen, ett väldigt roligt sel måste jag säga!
de gick som de gick, och nu på morgenen åkte vi hem ganska tidigt!

så nu sitter jag här... sjukt trött! jag väntar på min jepser, som snart kommer hit! jag hoppas denna veckan kan bli ganska lugn... och inte så stressad.. nästa helg kommer förmodligen andrea från ramlösa hit :D haha eller så blir det en tripp till grundsund?

på onsdag ska ja ut på min första julklappshandel! vad ska jag köpa till alla ? ohh alltid lika svårt!
jag hittade en jätte bra hemsida för jättejättefina smycken idag :D strongly recommend you !

www.kyssjohanna.se



söta armband och halsband  med bra priser från 160-400 kr !

nu måste jag hoppa in i duschen och städa iordning här lite !!
hej sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0